Ylläpidon hintojen muutokset 1.2.2020 alkaen

HuonoHuonoHuonoHuonoHuono

Ylläpidon hinnat muuttuvat ja pakettien koot kasvavat

Suomen Hostingpalvelu Oy on nostanut joidenkin palvelinpakettiensa hintaa, mikä heijastuu myös meidän ylläpitohintoihimme. Samalla kuitenkin näiden pakettien kokoa on kasvatettu, mikä helpottaa niiden asiakkaiden tilannetta, joilla sähköpostin käyttö kuluttaa paljon levytilaa. Www-Starttien alustana käytettävä aloituspaketti kasvoi nyt 2 Gt:n kokoon (aiemmin 1 Gt) ja peruspaketin koko 4 -> 5 Gt.

Meidän ylläpitopakettimme sisältää myös kotisivuston järjestelmäpäivitykset

Palvelintilan lisäksi nykyaikainen sivusto tarvitsee säännöllisiä teknisiä päivityksiä, jotta sen tietoturva pysyy ajan tasalla. Päivityksiä on tarpeen tehdä noin kerran kuukaudessa. Ylläpitopakettimme sisältää nämä päivitykset, sivuston varmuuskopioinin päivitysten yhteydessä ja sivuston toimivuuden testauksen.  Siksi hinta on korkeampi kuin webbihotellien tarjoaman pelkän palvelintilan hinta.

Hinnat nousivat noin 15%.

Uudet hintamme ovat jo nyt voimassa uusille asiakkaille ja nykyisille asiakkallemme ne tulevat voimaan 1.2.2020. Hinnat näkyvät Mill Shopissa Ylläpito-Startin ja Ylläpito-Perus-tuotteiden tuotekorteilla. Sopimusaisiakkaame saavat näkyvistä hinnoista 10% alennuksen.

Palaa tästä Mill Shopiin.